Impactul vizual în digital marketing

Indiferent de mediul online în care se face digital marketing, impactul vizual este cel mai important. Cele mai captivante și ușor de reținut detalii sunt cele vizuale (nu doar în online). Fie că vorbim de forme, culori sau mișcări, întotdeauna prima impresie va fi determinată de aspectele vizuale.

Chiar dacă alegi să pubici doar text există modalități prin care poți îmbunătăți aspectul vizual. Având în vedere că rețelele de socializare nu permit modificarea tipului și marimii font-ului folosit este puțin mai greu să publici un text captivant din punct de vedere vizual. Cu toate acestea, te poți folosi de hashtag-uri, emoji-uri sau combinații de caractere speciale pentru a crea ceva care să atragă atenția publicului țintă. Este important să nu exagerezi, însă, cu aceste detalii.

Deși content-ul video a început să câștige teren anul acesta, materialele foto rămân în continuare importante și ușor de folosit. Conform ultimelor standarde, rezoluția ideală, cel puțin pentru Instagram este de 1080 X 1080. Asta nu înseamnă că o fotografie cu proporții dreptunghiulare nu poate fi atrăgătoare. Pentru Facebook este ideal ca foografia să aibă proporția de 4:3. Dincolo de asta, te poți juca cu diversele tool-uri care-ți permit să creezi colaje sau slideshow-uri.

Video este noul rege în social media. Acum, cu posibilitatea de live-streaming la îndemâna oricărui posesor de smartphone, content-ul video a căpătat o importanță deosebită. Din punct de vedere vizual este important să ai grijă cum poziționezi camera, atunci când filmezi sau faci streaming. De asemenea contează și thumbnail-ul pe care îl alegi pentru videoclipul tău. Un thumbnail interesant va convinge mai mulți utilizatori să vizualizeze clipul.

Evident după ce au trecut de primul impact, iar utilizatorii încep să citească sau să vizualizeze content-ul tău, va trebui să le oferi informație de calitate, altfel riști să îi pierzi definitiv.

sursa: marelediminutiv.blogspot.ro